Sveiki! Lūdzu izvēlies piegādes reģionu.
PIEGĀDES SERVISA DARBA LAIKS
KATRU DIENU: 10:00 – 22:00
Lietošanas noteikumi
Alkoholiskas dzerienus pardosana:
Alkohola tirzniecibas atlauja MT Nr. 00000015217
Alkohola tirzdnieciba nav iespejama no 22:00 lidz 8:00.
Pasūtīšanas process un piegāde
Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz “veikt pasūtījumu”, lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, mēs strādājam pie pasūtījuma un izmaiņas veikt nebūs iespējams.
Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana
Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Negarantējam, ka varēsim veikt nepieciešamās izmaiņas.
Maksājumu metodes apstiprināšana
Maksājumus varat veikt mājas lapā ar bankas karti vai ar bankas pārskaitījumu. Tāpat varat norēķināties saņemot preci ar bankas karti vai skaidrā naudā.
Preču atgriešana
Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.
Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, lūdzu, informējiet par to 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz info@suhitev.lv.
Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.
Pasūtījuma piegāde
Pasūtījuma piegādi apņemamies veikt līdz 1:30h laikā, tomēr parasti piegāde tiek veikta līdz 1h laikā.
Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru ar mums sūtot e-pastu uz info@suhitev.lv vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru 29000800.
Sūdzības un atsauksmes
Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu e-pastu info@suhitev.lv. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.
Pasūtījumu saglabāšana
Pasūtījums tiks saglabāts www.sushitev.lv apkalpojošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.
Personas dati
Apzināmies savu atbildību datu vākšanā un apstrādē. Lai uzzinātu vairāk par to, kā Jūsu personīgā informācija tiek glabāta, iepazīstieties ar mūsu Privātuma politiku.
Atlaižu kodi
Atlaides kods ir unikāla burtu un / vai ciparu kombinācija, ar kuru jūs varat iegūt atlaidi pasūtot ēdienus mūsu mājaslapā sushitev.lv . Atlaižu kodi ir unikāli un katrs no tiem var sniegt dažāda lieluma atlaidi, kas piemērojama visam sortimentam vai tā daļai, ar atšķirīgu derīguma termiņu un dažādiem lietošanas nosacījumiem. Dažos gadījumos kods var netikt piemērots, ja netiek sasniegta minimālā pasūtījuma summa.
Kodu var lietot ikviens, kurš ir saņēmis kodu individuāli (kopā ar pasūtījumu) vai publiski (sushitev.lv, Facebook, Instagram).
Ja vēlaties izmantot saņemto Kodu, tas ir jāizmanto pirms Pasūtījuma veikšanas, ievadot Kodu attiecīgajā laukā Groza vai Pasūtījuma noformēšanas lapā.
Sveiki! Lūdzu izvēlies piegādes reģionu.